• Digifoto - $heading
    LEVERING MED GLS

BETINGELSER FOR LEVERING MED GLS

AFHENTNING AF EN PAKKE I GLS PAKKESHOP

Hvis du har købt varer i en webshop, der er kunde hos GLS, får du besked pr. mail/sms, når din pakke er nået frem til GLS PakkeShop. Du kan hente pakken samme dag. Du kan også nemt følge din pakke online ved hjælp af Track & Trace.

 

Når GLS har leveret din pakke i PakkeShop, har du ti hverdage til at hente pakken. Du kan hente pakken på en dag, der passer dig, inden for åbningstiden.

 

Når du henter pakken, skal du medbringe pakkenummer samt legitimation i form af et officielt dokument, f.eks. et kørekort eller det gule sundhedskort.

 

Brug knappen Find nærmeste PakkeShop for at se åbningstider og den valgte PakkeShops adresse.

 

Følg din pakke her, med dit track & Trace nummer, samt se åbningstiderne for dit valgte pakkeshop: https://gls-group.eu/DK/da/depoter-gls-pakke-shops

LEVERING TIL PRIVAT ADRESSE
• Hvis GLS ikke træffer nogen på modtageradressen, indleverer GLS pakken i en PakkeShop eller på et GLS depot til afhentning. Modtager får besked herom. Efter 10 hverdage returnerer GLS pakken til afsender.

 

• GLS kan levere til enhver person på adressen. Det er modtagers egen opgave at viderebringe til en evt. att. person.

 

• Forsendelser med GLS kan ikke leveres til en postboks adresse

 

 

VED BESKADIGET FORSENDELSER
• Ved skade på forsendelsen som følger af transporten under leveringen, skal der skriftligt reklameres til Pixelprint kundeservice mail inden for 3 hverdage efter modtagelsen.

 

 

ALLE ORDRE DER ER LAVET FØR KL. 13.00 PÅ HVERDAGE, SOM SKAL SENDES MED GLS, FORSØGER VI AT FÅ SENDT AFSTED SAMME DAG. ELLERS KOMMER DE AFSTED PÅ FØRST KOMMENDE HVERDAG.